Obchodní podmínky

pro pořádání živých akcí.

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné pro moje webové stránky klarabrozkova.cz (dále jen „web“ nebo „webové rozhraní“).

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (zkráceně jen „VOP“) obsahují informace, které potřebujete mít
k dispozici před tím, než kliknete na objednávací tlačítko. Přečtěte si je proto prosím pečlivě. Provedením objednávky totiž udělujete i souhlas s obchodními podmínkami.

I. Úvodní ustanovení

VOP se použijí pro objednávku živých akcí (dále jen „služby“ nebo „živé akce“) přes webové rozhraní nebo prostřednictvím telefonických či emailových objednávek případně též při použití jiného komunikačního prostředku pro uskutečnění objednávky, když tato webová rozhraní nebo komunikační prostředky jsou provozovány mnou jako Prodávajícím.

VOP současně stanoví i bližší podmínky pro realizaci živých akcí.

Samotný nákup živých akcí a proces uzavření smlouvy je popsaný níže. 

Poskytování živých akcí probíhá na základě Smlouvy o poskytování služeb uzavřené mezi mnou jako Poskytovatelem a vámi jako Klientem (jako příjemcem služby).

VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici ještě před tím, než u mě objednáte účast na živé akci. Pokud máte k obchodním podmínkám jakékoliv dotazy, napište mi je ještě před odesláním objednávky. Tím, že kliknete na tlačítko, kterým odesíláte objednávku, mi dáváte signál, že jste VOP viděli, četli a souhlasíte s takovým průběhem obchodu, jaký zde popisuji. Zejména jste připraveni uhradit cenu živé akce a já vám na základě platby na akci umožním účast.

II. Důležité pojmy (definice)

PRODÁVAJÍCÍ/POSKYTOVATEL. Prodávajícím/Poskytovatelem je Mgr. Klára Brožková, DiS., IČ: 74604490, se sídlem Na Vyhlídce 944, 53304 Sezemice, Česká republika, Zapsán v živnostenském rejstříku Magistrátu města Pardubice.  Prodávající není plátce DPH.

Adresa pro doručování elektronické pošty: info@klarabrozkova.cz

KUPUJÍCÍ. Kupujícím je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní klarabrozkova.cz uzavře se mnou jako Prodávajícím Smlouvy o poskytování služeb, a tím koupí účast na některé živé akci uvedené na tomto webovém rozhraní. Kupujícím/Klientem může být podnikatel (podnikající fyzická osoba často také uváděná jako OSVČ a nebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost) a nebo spotřebitel.

SPOTŘEBITEL. Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, bude se mít zato, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel a ne jako spotřebitel.

SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA. Je jí Smlouva, ve které jako Kupující vystupuje spotřebitel. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než kupující, který není spotřebitelem. Současně má prodávající/poskytovatel i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému kupujícímu a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li kupujícím jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.

SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je Smlouva, pokud je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se Prodávající/Poskytovatel a Kupující museli pro její uzavření osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní (na základě objednávky učiněné přímo na webových stránkách www.klarabrozkova.cz vyplněním potřebných údajů Kupujícím) nebo prostřednictvím e-mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY. Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím/Poskytovatelem. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím/Klientem spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Ochrana osobních údajů se řídí zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Zříkám se jakékoliv odpovědnosti za újmu způsobenou nesprávnou či neúplnou informací nebo radou, a to zejména v případech, kdy dosažení určitého výsledku závisí na činnosti adresáta rady či jiných osob, případně na neovlivnitelných skutečnostech nebo na náhodě. Zříkám se odpovědnosti za jakékoliv následné škody vyplývající přímo nebo nepřímo z jakéhokoliv použití informací a technik na živé akci, které jsou poskytovány bez záruk na dosažení výsledku.

III. Objednávka a uzavření Smlouvy

Kupující objednává účast na živé akci přes webové rozhraní, nebo prostřednictvím telefonických či emailových objednávek případně též při použití jiného komunikačního prostředku pro uskutečnění objednávky, když tato webová rozhraní nebo komunikační prostředky jsou provozovány mnou jako Prodávajícím.

POPIS ŽIVÉ AKCE. Na webovém rozhraní www.klarabrozkova.cz naleznete veškeré mé živé akce i s podrobným popisem jejich hlavních vlastností, obsahu, s uvedením pro koho jsou určeny a jaký přínos od nich můžete očekávat. Veškeré prezentace živých akcí uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru. Jako Prodávající/Poskytovatel nejsem povinna uzavřít Kupní smlouvu ohledně těchto produktů. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.

OBJEDNÁNÍ ÚČASTI NA ŽIVÉ AKCI. Pro objednání účasti na živé akci přes webové rozhraní slouží objednávkový formulář, kde jako Kupující vyplníte své kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresu, e-mail, telefon, při objednávce na firmu i údaje o firmě, IČ, DIČ) a vyberete akci, o kterou máte zájem. Před odesláním objednávky vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“.

O obdržení objednávky vás budu informovat e-mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, kterou jste zadali v objednávce. Přílohou tohoto e-mailu potvrzujícího obdržení vaší objednávky jsou platné obchodní podmínky ve formátu PDF. Do okamžiku než je vám doručeno potvrzení o přijetí vaší objednávky, je možné telefonicky nebo e-mailem (na adresu uvedenou v čl. II. VOP) objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je Smlouva uzavřena. Jakékoli změny uzavřené Smlouvy (včetně zrušení objednávky) jsou poté možné jen na základě dohody se mnou.

V pochybnostech vás můžu kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabývám.

Jako Prodávající si vyhrazuji právo zrušit vaši objednávku nebo její část před uzavřením Smlouvy o poskytování služeb.

Objednávat produkty přes webové rozhraní je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Upozorňuji však, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti webu v důsledku nutné údržby webu a nebo v důsledku okolností, za které neodpovídám, jako jsou výpadky připojení k internetové síti.

Smlouva i VOP se uzavírají v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí z mojí strany a tyto VOP. Smlouvu archivuji v elektronické podobě, není přístupná.

IV. Cena účasti na živé akci a platba

CENA ZA ÚČAST NA ŽIVÉ AKCI. U jednotlivých živých akcí je na webovém rozhraní uvedena i jejich cena. Protože jako Prodávající nejsem plátcem daně z přidané hodnoty, není rozlišována cena s daní a bez daně. Ceny jsou platné po celou dobu, kdy jsou na webovém rozhraní uvedeny. Sjednanou cenou za účast na živé akci (dále jen „cena“) je cena uvedená v popisu akce v okamžiku odeslání vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání cen) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsem povinna vám za takovou zjevně chybnou cenu účast na živé akci umožnit, a to ani v případě, že došlo k potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od Smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z mojí strany, platí kupní cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.

Náklady na dopravu ani jiné další náklady při objednávce živé akce nevznikají. Cena uvedená v popisu akce je cena konečná.

Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna vám účast na živé akci umožnit až po úplném zaplacení sjednané ceny.

ZPŮSOB PLATBY. Sjednanou cenu je možné uhradit bezhotovostně bankovním převodem na můj bankovní účet: 2100749181 / 2010. Pokyny k platbě obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést do poznámky své jméno, aby mohla být platba rychle spárována a produkt co nejdříve dodán. Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Kupní cena se hradí v korunách českých.

SPLATNOST KUPNÍ CENY. V případě bezhotovostního převodu je kupní cena splatná do 5 dnů od potvrzení přijetí objednávky. Datum splatnosti je uvedené v pokynech k platbě. Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj bankovní účet. U živých akcí musí být celá cena uhrazena nejpozději 14 dní před konáním akce, není-li výslovně dohodnuto mezi námi jinak. Produkty, služby ani živé akce není možné hradit formou splátkového kalendáře.

V. Dodací a storno podmínky živých akcí

ZPŮSOB DODÁNÍ. Živá akce bude dodána dle podmínek uvedených v popisu akce na webovém rozhraní, popřípadě individuálně sjednaných. Kupující má právo absolvovat akci za podmínky řádné úhrady celé ceny. Jako Prodávající jsem oprávněna změnit jednostranně podmínky živé akce, např. místo konání v rámci stejné obce/města. Samozřejmě vás o každé takové změně neprodleně vyrozumím. Závazky mezi námi tím nejsou dotčeny a odpovídám vám za to, že změnou podmínek nebude dotčen účel akce. Živá akce se uskuteční pouze v případě, že si ji objedná a uhradí minimální počet zájemců mnou stanovený. Vyhrazuji si právo zrušení živé akce při nižším počtu přihlášených či zásahu vyšší moci. V takovém případě všechny přihlášené účastníky budu včas informovat.

MOŽNOST ÚČASTI NÁHRADNÍKA. Na živou akci je možné na místo Kupujícího vyslat náhradníka v případě, že se z vážných důvodů nemůže Kupující zúčastnit, a to pouze po předchozí dohodě se mnou a v případě, že je to vzhledem k obsahu akce přípustné a možné.

VZDĚLÁVACÍ MATERIÁLY A INFORMACE. Veškeré informace a jakékoliv písemné podklady, materiály,
skripta, zvukové záznamy a nosiče, doporučení, techniky, údaje osobního charakteru a další metody předávané lektorem vedoucím akci jsou určeny pouze pro účely konkrétní živé akce a osobní potřebu jednotlivých Kupujících. Není dovoleno je bez mého vědomí a písemného souhlasu jakkoliv sdělovat a předávat dál třetím osobám, upravovat, rozšiřovat a kopírovat je v celém či částečném rozsahu, používat k jakýmkoliv komerčním účelům či jinde publikovat.

ODPOVĚDNOST V PRŮBĚHU ŽIVÉ AKCE. Kupující je v celém průběhu akce za sebe, svá rozhodnutí a
své jednání vůči sobě i ostatním zcela odpovědný. Každý účastník vč. lektora vedoucího akci je
odpovědný za případné škody způsobené sobě nebo dalším Kupujícím svým neuváženým či jiným
chováním či za škody jím způsobené na majetku a zařízení prostor, jež užívá v průběhu konání
vzdělávací akce. Vzhledem k charakteru akcí, kde účastníci sdílí i své osobní příběhy a nezřídka i
velmi citlivé informace ze svého života, prosíme všechny účastníky o respektování práv ostatních
a nešíření takových informací bez souhlasu dotčeného účastníka. Podrobněji se ochraně
osobních údajů účastníků věnuje i část našich pravidel pro ochranu osobních údajů, kterými se
při své činnosti řídím. 

MOŽNOST VYLOUČIT KUPUJÍCÍHO Z ÚČASTI. Kupující jsou povinni při účasti na živé akci nenarušovat
její průběh. Prodávající nebo lektor vedoucí vzdělávací akci je oprávněn Kupujícího vyloučit z
účasti v případě, že Kupující nerespektoval tyto VOP a v důsledku toho jakkoliv poškodil obsah
akce, ostatní Kupující či lektora anebo v případě, že bude průběh akce narušovat nevhodným
chováním neslučujícím se s pravidly běžného slušného soužití lidí. V případě vyloučení Kupujícího
ze vzdělávací akce nemá Kupující nárok na vrácení již zaplaceného kurzovného, a to ani jeho
části.

ODKLÁDÁNÍ OSOBNÍCH VĚCÍ. Poskytovatel na živé akci nezajišťuje žádné místo obvyklé pro odkládání věcí, zákazník je povinen účastnit se živé akce bez cenných osobních věcí a své věci neodkládat. Poskytovatel neručí za ztrátu, zcizení či poškození věcí zákazníka. 

POŘIZOVÁNÍ A POUŽITÍ ZÁZNAMU ÚČASTNÍKŮ. Účastí na živé akci souhlasí zákazník, který se jí účastní, s pořizováním fotografií, video či audiozáznamů, které mohou být použity pro potřeby poskytovatele či předány dalším zpracovatelům.

POŘIZOVÁNÍ ZÁZNAMŮ ZE STRANY ÚČASTNÍKŮ. Účastníkům živé akce není dovoleno pořizovat fotografie, video a/nebo audiozáznamy jakékoliv části živé akce či jiných účastníků.

PODROBNOSTI AKCE. Obsah, termín a místo konání a vstupné pro účast na živé akci určí poskytovatel na svém webu. Počet míst pro účast na živou akci je omezen počtem míst prostor, ve kterých se má živá akce konat.

STORNO PODMÍNKY. V případě, že by živá akce byla zrušena z důvodů na mé straně a vy jako Kupující jste již cenu uhradili, obdržíte do 14 dnů ode dne, kdy bude rozhodnuto o zrušení akce, zpět celou zaplacenou částku, pokud se výslovně nedohodneme na použití platby na náhradní akci dle vašeho výběru či na jiném řešení. Nebude-li dohodnuto jinak, bude vám platba vrácena stejným způsobem, jako byla přijata. Jako Kupující jste oprávněni svoji účast na vzdělávací akci zrušit. V případě že jste již uhradili cenu a zrušíte účast nejpozději 25 pracovních dní před zahájením vzdělávací akce (nebo v termínu platném pro danou akci), bude vám vrácena celá zaplacená cena. V případě zrušení účasti v době kratší je cena nevratná. Platbu v plné výši vám vrátím také v případě, že za sebe naleznete adekvátního náhradníka, který vaše místo na akci plně převezme, a tedy i uhradí svou účast.

VI. Odstoupení od Smlouvy

Odstoupit od Smlouvy nelze v případě, že jde o smlouvu o využití volného času, pokud je Prodávajícím toto plnění poskytováno v určeném termínu (§ 1837 písm. j) NOZ). Za smlouvu o využití volného času je tak považována i Smlouva o poskytnutí služeb mezi námi uzavřená. Není tedy možné od této Smlouvy bez uvedení důvodu odstoupit. Přesto vám nabízím řešení i v případech, kdy se nemůžete účastnit – podrobnosti jsou výše v čl. 5 těchto VOP ve storno podmínkách.

VII. Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád

a) Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a § 2165 až 2174 NOZ.
b) Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 a § 2161 až 2164 NOZ.
c) Jako Prodávající/Poskytovatel vám odpovídáme, že služba bude naplněna dle popisu konkrétní živé akce. 
d) Reklamaci u mě uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění závad. Uvítám, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytnu písemné potvrzení.

VIII. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

a) Máte-li k uzavřené kupní smlouvě, jejímu plnění či mojí činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na adrese uvedené v čl. II. VOP nebo na elektronické adrese info@klarabrozkova.cz.

b) Podnikám na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.

c) Pokud mezi námi jako prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

X. Závěrečná ustanovení

Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a Kupujícího ze smlouvy vyplývající.

Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete zde.

Vezměte prosím na vědomí, že jsem oprávněna tyto VOP jednostranně měnit, pro kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.

Tyto VOP jsou účinné od 25. 2. 2025